close

講到男士生髮,Lumas HairLab真係幫到我,直情係我恩人。

 

是咁的,我廿幾歲(即係幾年前)已經開始甩頭髮,有頭髮稀疏現象,其實係幾困擾,正所謂「有頭髮邊個想做癩痢」。用過唔同防脫洗髮水生髮水,搽過生髮液,就連白蘭地都試過一排,對改善頭髮稀疏效果都係一般般。作為愛酒之人,人生一大苦況莫過於「曾經有杯酒於係你面前,而你係用黎搽頭而唔係飲」,拎杯酒用黎生髮都要忍住唔好飲,可見頭髮對於男人黎講幾咁緊要。

 

試左用洗髮水之後,我都有睇過坊間講既食療講到可以改善頭髮稀疏,例如食三文魚、果仁、雞蛋等等,亦都有試過食一排生髮片,生髮丸,但係效果都唔理想。曾經諗住認命,不過反正都努力嘗試左好一段時間,不如搵下男士生髮中心了解下試下,一心諗住如果都係唔得就真係算數,頭髮稀疏就頭髮稀疏啦,心諗甩晒仲好(果時真係幾消極)

 

頭髮稀疏選擇左LUMAS HAIRLAB

最後我揀左一間韓式頭髮護理中心Lumas HairLab,本來貪Lumas地方幾方便,環境都好企理,心理上比到信心我。當日我上到去Lumas HairLab,員工好慇勤接待,另外有位頭髮顧問同我講解Lumas既做法,一般人頭髮問題,亦唔怕我問長問短,好有耐性去答我,完全唔覺得佢sell我,俾到我信心係想幫我解決頭髮問題。

頭髮稀疏.PNG

Lumas先同我做頭皮毛囊檢測,之後顧問按檢測結果同我分析問題所在,指出我頭髮稀疏既原因係遺傳性脫髮。遺傳性脫髮如果父母其中一方有脫髮問題,男性就必然會出現脫髮症狀,但如果女性的話,則要父母兩人同時都有脫髮基因,才會出現脫髮問題。Lumas 推介我進行「Jet-Steam 水氧活細胞深層清潔療程」及 LaseMD 微創激光煥髮導入」。

 

Jet-Steam 水氧活細胞深層清潔療程」是Lumas的頭皮護理育髮療程,進行有針對性的專業護理打開毛孔縫隙,仔細清潔毛囊和皮脂腺,以恢復頭皮潔淨及健康為主。而「LaseMD 微創激光煥髮導入」是一項活髮療程,透過激光打開的皮膚管道,讓育髮精華滲透至深層皮層,提供毛囊所需之養份。

 

經過左3個月,頭髮稀疏問題開始有改變,個轉開始出返多左頭髮,效果係明顯有改善。至於頭頂同前面位置都出左毛仔,Lumas既顧問解釋我個情況係會咁樣,前面係需要長少少時間先會顯著效果。到呢刻我都好滿意Lumas既做法,服務態度同療程效果。

男士生髮.PNG

以前覺得去男士生髮中心好似會好尷尬,但係當頭髮稀疏發生係自己身上時,有時連出街都覺得尷尬,廿幾三十歲被人當係四十歲,被人叫做阿叔,真係想搵窿捐,要不是Lumas,可能我街都唔敢出。以過內人身份分享,都係希望男士們唔好怕老尷去做男士生髮療程,自己既儀容外觀,唔係話「只要自己唔尷尬,尷尬既就係別人」,無論見客見朋友定係識下女仔,始終外觀對第一印象真係好重要。

arrow
arrow
    文章標籤
    頭髮稀疏 男士生髮
    全站熱搜

    Mr.Life sharing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()